lørdag 4. august 2007

Noen ferdigstilte smykkeprosjekt (ting tar tid...)!

Da er det ferietid for oss (deilig å ha fri nå som finværet ser ut til å komme og mange andre må tilbake på jobb igjen!). Var på harrytur til Sverige i går sammen med mine foreldre, stille og rolig på kjøpesenteret der...
Jeg har endelig blitt helt ferdig med et par prosjekter som har ligget på vent en stund... Har til slutt fått montert på lås på mine strikkesmykker (armbånd + halskjede), og de ble riktig så fine til slutt med litt kraftig lås i antikksølv på kjedet og en vanlig karabinlås i sølv på armbåndet:

Så har jeg også laget om igjen et armbånd i turkis som matcher mange av mine smykker. Jeg var ikke helt fornøyd med alle dråpeperlene jeg måtte bruke sist, så de er nå byttet med nye småperler i turkis. Synes det ble mye finere nå!

1 kommentar:

Ugla sa...

Strikkesmykket ble kjempefint med den låsen.