onsdag 21. mai 2008

Hurra, jeg har endelig lært meg å hekle!

Nå er jeg skikkelig stolt og fornøyd altså!
Jeg har endelig lært meg å hekle sist helg, og ikke nok med det, jeg har også heklet ferdig min første gryteklut :o)
Fant ut halveis at jeg har heklet fastmaskene litt annerledes enn "fasiten", noe som gjorde at det ble ekstra tykt med litt utstående renner, men det ble bare fint da det er en gryteklut!
Skal nok klare å hekle "normale" fastmasker også...


Måtte blogge litt i kveld da vi reiser til Liverpool i morgen tidlig for å høre på to konserter som bandet til lillebror skal holde på den berømte Beatles-puben der (The Cavern). Gleder meg vilt til turen, det blir stort å se lillebror spille hvor Beatles har spilt mange ganger :o)


Her er da bilder av grytekluten min (i svenskefarger - var det eneste garnet jeg hadde):

2 kommentarer:

Hannes hage sa...

Gratulerer. Det er moro å lære seg noe nytt, og resultatet ble jo flott.
Jeg har som det også to katter, de ser helt lik ut som dine, helt svarte.
Ha en god uke

Ugla sa...

Gratulerer!