fredag 11. juli 2008

Hobbydag hos Hobbyugla!

Så var det hobbydag hos Hobbyugla igjen sist søndag. Så koselig å treffe Hobbyugla og Hobbysjel igjen, en stund siden sist for meg nå. Koselig å møte jentene til Hobbyugla også :-)

Jeg var skikkelig produktiv denne dagen (synes jeg selv i alle fall!). Fikk lagd to forskjellige babykort til to kolleger på jobb som begge fikk en jente i mai. Fikk også lagt to forskjellige mobilpynt, en til min nye lilla og fancy mobil (Sony Ericsson W380i) og en til en god venninne av meg. Hun ønsket seg farger i hvitt og sølv samt masse bling-bling :-)

Her er bilder av alt jeg fikk laget sist søndag:









2 kommentarer:

Ugla sa...

Du glemte den tredje mobilpynten :-) Vi har ikke fått festa den til lekemobilen enda, hun har nok gjemt den blandt skattene sine :-)Skal ta bilde av den neste gang jeg ser den.

ASK sa...

Ja, glemte visst den som ikke ble med hjem :-)
Fint at den blir regnet som en skatt da :->