onsdag 17. september 2008

Nok et hekleprosjekt er fullført :-)

Da har jeg fullført det første hekleprosjektet fra den nye hekleboka jeg kjøpte i Hobbyklubben: Hekleglede av Frida Pontén. Den anbefales på det varmeste :-) Jeg er allerede godt igang med neste hekleprosjekt derfra, en lekeball til små barn. Veldig enkelt å hekle og resultatet blir kjempefint!

Dette er totalt mitt tredje hekleprosjekt noensinne. Jeg har jo vist fram et par grytekluter før, men jeg har også heklet en lilla blomst (i rosefasong) som jeg har helt glemt å ta bilde av :-o
Det får komme senere...

Jeg har altså heklet en rosa blomst med lilla pynt på som skal være en brosje til en god venninne. Har brukt masse små lilla perler i midten istedenfor en knapp, synes det ble veldig fint. På baksiden har jeg sydd fast en sikkerhetsnål. Her er resultatet:

1 kommentar:

Unknown sa...

MAS VISITAS, REGISTRA TU BLOG Y CONSIGUE MAS VISITAS AQUI
http://google-directorio.blogspot.com
TAMBIEN APRENDERAS AGANAR DINERO CON TU BLOG