tirsdag 6. oktober 2009

Strikket hals nummer to i september!

I september fikk vi to flotte halser å velge mellom i hals/skjerfalongen på Hobbyboden.
Jeg klarte ikke helt å velge så jeg strikket begge to. Den siste kalt Herringbone neckwarmer ble jeg først ferdig med siste søndag - altså litt over i oktober... (Har jo tross alt vært på ferie i september).
Jeg valge et supermykt og varmt garn - Viking tykk alpaca i mørk grå. Jeg strikket på pinnenummer 7. Det holdt akkurat med to 50 grams nøster. Jeg satte på et par knapper i grått og sølv. Er veldig fornøyd med den og vurderer å strikke et par pulsvanter i samme flotte mønster!

Her er den:


1 kommentar:

Unknown sa...

Å så herlig og god den ser ut da;)
Og grått er min farge;) Ja pulsvarmere blir sikkert topp i samme garnet;)
Noe slikt kunne jeg trengt. Kald og våt høst hittil. Ha en fin kveld og takk for titten;)