onsdag 17. mars 2010

Og her er buksen tilhørende strikkejakken...

Da er jeg helt ferdig med buksen som tilhører strikkejakken i forrige innlegg. Har brukt litt tid på den da jeg ikker har vært så motivert for strikking i det siste. Det er jo vår i lufta, og da vil jeg heller holde på med annen hobby som er litt mer sommerlig...

Buksen er strikket i Tynn Alpaca fra Drops Design i en mørkebrun farge i størrelse 9 måneder (da jeg har brukt større pinner enn det som står i oppskriften på størrelse 6-9 måneder). Det holdt akkurat med to nøster. Jeg fikk faktisk garnet i min Hemmelige venn-pakke i januar, så nå er det brukt opp!
Oppskriften finner dere her: vrangbordstrikket bukse i ”Alpaca"
Og her er bilder av buksa:

4 kommentarer:

ingvild sa...

kjempe fin :D det er ikke lett å strikke varme ting når våren er på vei nei :D
ha en fin dag
myr

Wenche/chawo sa...

Flott bukse og nydelig jakke i innlegget under.

Rigmor sa...

fin bukse :) blir nok god å ha på den tenker jeg :)
ha en fin uke videre!

Moan sa...

Ullbukser er tingen!
Blir flott med jakka til!