mandag 4. juni 2012

Helt enkle sokker med en vri...

Jeg kjøpte mye fint sokkegarn fra Projo i forbindelse med tilbud under Bergenstreffet 2012.
Et av nøstene var et Online sokkegarn på 100 gram som skifter i de herligste farger.
Dette har nå blitt til et par helt enkle sokker med en vri. Oppskriften finnes hos Frk. Badegakk og vrien er tynne striper med vrang innimellom all glattstrikken. Har strikket et slikt par tidligere som kan sees her.

Her er bilder av sokkene som jeg rett og slett blir glad av å bruke!



2 kommentarer:

Charlotte sa...

Så fine farger! Jeg er veldig glad i det garnet, og har strikket masse av det. Sokkene likte jeg kjempegodt. Det er litt gøy med en annen vri på sokkene. Jeg liker best sånne enkle og "vanlige" sokker, så en sånn liten vri som gjør så mye er fint å komme over en gang i blant :)

sissel sa...

Sokker får man aldri nok av, og disse hadde flotte fargeskifter.