tirsdag 6. november 2012

Gi bort hos ASK!

Som jeg annonserte i innlegg nummer 300 for litt siden så arrangerer jeg nå en "gi bort" konkurranse på bloggen min for å feire både 300 innlegg og over 20000 sidevisninger siden den spede oppstarten for over fem år siden!

To heldige vinnere får hver sitt sett med to stk. hjemmehekla oppvaskkluter som er supre på kjøkkenet og kan vaskes på hele 60 grader i maskin :-)


Reglene blir som følger: Ett lodd for å legge seg til som følger av denne bloggen, ett lodd for å legge igjen kommentar på dette innlegget.
PS: Dere som er anonyme må gjerne legge igjen e-post adresse i kommentaren så blir det enklere ved trekning.
Konkurransen varer til søndag 18. november. Trekningen skjer da og resultatet legges ut på bloggen.

Lykke til alle sammen!

15 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Kluta er kjekke greia.Har nettopp sagt til et tantebarn som holder på å lage julegava,æ ønske mæ kluta.

Hanne sa...

Har veldig lyst på heklekluter. 1 lodd på meg.

Husfruen sa...

Så fin blogg du har, digger sofateppe ditt!!
Jeg følger deg gjerne så to lodd på meg

Felisi sa...

Fine kluter! Ett lodd til meg takk :o)

Fine julekort du laget, og så likte jeg sikksakkteppet ditt veldig godt. Kul fargekombinasjon!

Else Marie sa...

2 lodd her :)
stilige kluter i rett farge til å med.

Ruth sa...

Så gøy! Vil gjerne ha et lodd :)

LilleSprell sa...

Utrolig fine kluter! Og må definitivt følge bloggen din videre!

Anonym sa...

Jeg kaprer 2 lodd. Jeg kan ikke hekle så denne premien passer fint til meg.

Hilsen Fama på HB

Ugla sa...

Jeg vil selvsagt være med i trekningen!

mimouna sa...

Heisann! Tar gjerne et lodd jeg også da. Kluter er forbruksvare! :)

Iryl sa...

Blir gjerne med på trekningen! Flott blogg med masse inspirasjon :-)

Strikkern sa...

Hei og hopp!
Jeg tar også gjerne et lodd, gevinsten frister:-)

Linda sa...

Kjekke kluter! Og jeg skal definitivt følge den fine bloggen din videre:)

reSIRIkulert sa...

Eg vil veldig gjerne vera med på 1 lodd ;)
Siri

Gina sa...

Jeg er med - to lodd :)