mandag 4. mars 2013

Diverse gaver...

Ser at det er en stund siden siste innlegg her, men det står da til liv!

Jeg har vært opptatt med strikking og hekling og da spesielt strikking av glitterjakke til meg selv. Jeg er nå helt oppe på mønsteret på rundhalsen, så begynner å se slutten på den nå ;-)

Jeg har også fått ferdig et par gaver som blir til en god venninne.
Den første tingen er et strikkesjal som heter: Out of my head shawlette som finnes på Ravelry. Det var overraskende enkelt å strikke og gikk ganske fort unna. Nå mangler det bare blokking!



Den andre tingen er en telysholder som jeg har heklet trekk til. Det ble ganske enkelt med kun staver heklet rundt i ring til passende høyde i diverse restegarn.





1 kommentar:

Hobbysjel sa...

Fint sjal du har laget. Var ikke så dum ide å bruke restegarn til telysholder trekk. Tror kanskje jeg skal prøve meg på det jeg også :-)