fredag 12. april 2013

Glitterjakke fra Garnstudio

For en stund siden så var det garnsalg hos Garnstudio.com og jeg hadde lenge vært på jakt etter en fin jakke med rundfelling øverst. Valget falt da på denne jakken fra samme sted: Jakke i Alpaca og Glitter.
At den hadde en fin glittereffekt skadet jo heller ikke ;-)

Jeg startet på selve strikkingen den 20. januar i år - og målet var å bli helt ferdig til strikketreffet som er i Oslo til helga, men det blir den altså ikke. Jeg mangler fortsatt den ene stolpen foran og halskanten, så den blir nok ferdig i løpet av strikketreffet!


Jeg tror uansett at den hadde vært altfor varm til å ha på seg under selve strikketreffet som skal være på Quality Hotel 33 på Økern. 
Jeg drar dit i morra tidlig og overnatter til søndag. Men i skrivende stund så sitter det nok en hel gjeng med strikkeglade damer der allerede :-)
Jeg gleder meg så masse!


2 kommentarer:

Anna Therese sa...

For en flott genser :)
Likte så godt halsen på den.
Kos deg på treff og god helg til deg :)

Husmorspira sa...

Nydelig blir den!

Kos dere på tur :)