lørdag 30. november 2013

Julegaver!

Det har blitt mye hekling og strikking i det siste, og da går det mest i julegaver! Jeg har jo tovet firkanttøfler til min brors tre gutter og tova sitteunderlag til den yngste (de to eldste har fra før).
Jeg har også strikket den mykeste halsen i Puno glittergarn som er strikket med dobbel perlsestrikk (enkelt og fint). Videre så har jeg hekla hele fire lyktepynt til stormlykter. Selve lyktene er glasskrukker ment for kjøkkenbruk, men som jeg har tatt av lokket på :-)

Her er bildet av noen av gavene som blir til familie og venner i år:





3 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Nydelig hals å kjempefine lykter.Likte den lilla spesielt.

Christina sa...

Så deilig den halsen ser ut.

amylin sa...

Veldig deilig hals, det der! Fine lykter! De ser så stemningsfulle ut, men har ikke kommet til å lage noen selv. Noen blir glade på julaften, det er sikkert!