søndag 16. november 2014

Ny genser underveis...

Nå er det lenge siden forrige innlegg her på bloggen.
Må innrømme at bloggen har kommet litt i andre rekke etter at jeg har blitt aktiv på Instagram...
Det er så kjapt og enkelt å legge ut hobbybilder der!

Her er en ny genser som jeg fortsatt holder på med. Dette har vært et sånn innimellom andre ting prosjekt, og det tar litt tid å bli ferdig med arm nummer to :-(

Mønsteret jeg har fulgt er en genser kalt Ravello som finnes på Ravelry. Jeg har avviket litt fra originalen da jeg har valgt 4 farger og flere striper på bolen.
Siden jeg synes selve mønsteret er litt 70-talls så ble det skikkelige 70-talls farger denne gangen.
Jeg har brukt Alpaca2 fra Isager som er deilig å strikke med og som kjennes litt fastere ut enn andre alpakkagarn jeg har prøvd før.
Var litt usikker på fargesammensetningen, men på denne modellen så synes jeg det fungerer bra!

Her er bildet av så langt:





1 kommentar:

Felisi sa...

Kul genser, gleder meg til å se den ferdig!

Søte kluter også, og herlige stripeluer. :)