fredag 27. august 2010

Pauseinnslag...

Jeg startet jo opp med å strikke Ville Vesten  fra Pickles med det flotte garnet Extra Fine Merino fra samme sted da jeg var på konsert på Operataket med Hobbyugla og eldstedattera for snart to uker siden.
Nå er vesten så godt som ferdig, men jeg fikk litt lite garn og venter nå på de to siste nøstene fra Pickles...
Jeg har helt glemt å ta bilder underveis, men skal få tatt noen bilder i kveld!

I mellomtiden så hekler jeg nå en oppvaskklut i Bomull Sport med fastmasker i bakre ledd, etter inspirasjon fra Hobbyugla som har heklet en mengde slike kluter:-)

Her er bilder av kluten så langt som jeg har kommet nå (den blir halvparten brun og halvparten beige, litt schizofren altså...):

1 kommentar:

Fru Keilegavlen sa...

Praktisk og god kjøkkenklut. ;) Ha ei fin helg.