søndag 1. august 2010

Plain and Simple - endelig helt ferdig!

Da er mitt ferie-strikkeprosjekt endelig helt ferdig, og det passer bra siden det er siste dag av ferien min i dag (desverre...)!
Som jeg skrev i forrige innlegg så startet jeg helt på nytt etter å ha strikket en størrelse for stor. Nå ble genseren helt passe - og det kommer bilder av meg inni den så fort jeg får mannen min til å ta bilder :-)
Jeg har ikke fått dampet den ennå, men greide ikke å vente lenger med å ta de første bildene...
Knappene ser nesten helt sorte ut på bildene, men de er egentlig gråbrune med litt sjattering i.

Her er bilder av min Plain and Simple i fargen "Skyfri himmel" i garnet Abuelita Three Ply fra Pickles:

8 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Gratulere med flott ny genser:)
Imponert over at du hadde tolmodigeht til å rekke den opp igjen for å strikke en størrelse mindre!

Anonym sa...

Flott ble den :D
imponert over tålmodigheten din jeg og :D
Ha en fin arbeidsuke :D
/myr

amylin sa...

Å, så fin den ble! Bra du er så tålmodig at du kunne rekke opp og strikke på nytt!

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott gensar i ein fin farge. Synd du måtte strikke den heilt på nytt, men kjekt nå resultatet vert så bra.

wigdis sa...

På besøk for første gang hos deg. Genseren din ble flott og de kattene dine er jo ubeskrivelig vakre. Flott bilde av de to på hver sin side av klatrestativet.
Ha en fin helg.

sissel sa...

Så bra at du klarte å strikke den på nytt igjen så det ble en flott genser på deg.
Ønsker deg ei riktig så god helg.

Fjellrosa sa...

Kjempeflott genser!!! Masse annet flott her og...ser du bor i Ytre Enebakk, der for broren min med familie :-D er der endel da jeg har dattert i Råde og kjærste i Flateby :-D Ha en flott helg:-D

Moan sa...

Så fin! Den blir god å ha til høsten, med kjørlige morgener og deilige dager!